2 dygn kvar...

Kom precis hem från Anna och Clara. Har varit
där sedan igår. Har haft för jävla roligt med den
handikappade:P Fast hon mår bättre. Är lite mer
fart i henne än igår. Vi vart väckta halv sju i morse
av Claris. Så det var bara att kliva upp.
Har spenderat 4 timmar på Härnösands sjukhus
idag. Hahaha de är fan virriga där måste jag säga.
Både jag och Anna hade tid. Hon hade som tur
inte brutit något, bara en rejäl stukning.
Jag ska tillbaka på torsdag förmiddag och ta
massa prover. Får se hur det går.
Nu sitter jag hemma och ska lägga mig i soffan
och förhoppningsvis kunna somna. Vill ju att
det ska bli torsdag någon gång:D Två dygn till
sedan får jag träffa min underbara fästman! <3
Längtar efter honom så mycket att det gör ont.
Min älskling, snart är vi åter tillsammans igen!

God natt!
Älskar dig Fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0