Dag 4 på båten.

Vilken dag det var igår. Det var säkert
20 grader varmt igår. Älskar värmen:)
När Fredrik slutade igår så gick vi i land
och tog en kall god öl i solen:) UNDERBART!
Det var så otroligt mysigt. Sen gick vi tillbaka
till båten och kollade på film. Sov som en stock
i natt. Vart väckt kvart över 7 i morse av hjärtat.
Då var det frukost. Sen när Fredrik gick och jobba
igen fortsatte jag med ritningarna. Har gjort
klar nästan tre. Sen åkte jag i land med
två av Fredriks arbets kamrater och shoppa lite:)
Han skulle egentligen följa med, men han fick
massa jobb:( Men jag fick hans kontokort;)
Så jag köpte två par nya skor:) Inte dyrt alls,
bara 350 kronor ungefär. Sen handlade jag
4 flaskor vin, oxå jätte billigt. De kostar mindre
än 20 kronor flaskan, helt sjukt hur billigt det är
och det är riktigt gott:) Så ikväll blir det jag, älskling
och ett glas rött med massa mys:)
Just nu sitter jag i hytten och längtar tills Fredrik
ska sluta:) Vill inte att veckan ska ta slut:(
Det är så skönt att vara här ombord med älskling!
Men jag måste tänka positivt, när jag åker hem
är det bara EN vecka kvar tills han kommer hem:)
SÅ JÄVLA UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0