Dag 7, den sista dagen:(

Jaha då var det sista dagen här ombord.
Vill inte åka hem ikväll. Vill ju vara kvar
med hjärtat. Hoppas han kommer hem
nästa torsdag, men det är lika bra att
ställa in sig på att han blir kvar en vecka
längre. Bäst så. Längtar så otroligt tills
han kommer hem:) Idag blir en lugn dag.
Blev klar med ritningarna igår. Måste upp
och lämna de sen bara. Så jag ska bara packa
och ta det lugnt idag. Längtar tills Fredrik
slutar, då blir det massa mys innan jag
ska åka. Åker hem tidigast 19. Beror på
när vi åker från Husum. Vi kan ju alltid
hoppas på att vi åker så sent som möjligt:)

Fick svar på mina provsvar idag.
Och det var ingenting fel på mig
enligt de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0