Det går framåt:)

Har varit hos Anna och Clara hela kvällen
och börjat planera bröllopet lite smått. Känns ju jävligt
bra att man börjar i tid. Det är tusen saker att
planera. Vi har börjat skriva upp vilka som ska
komma, men det kan ju bli ändringar. Men det
är en början. Sen så har vi två kyrkor att välja
bland, får se vilken det blir. Vi har valt färg och
form på blommorna, eller hur man nu ska
förklara, färgtema på hela bröllopet,
brudtärnornas klänningar har vi valt färg på
men inte hur de ska se ut. Det får vi kolla sen.
Fotograf har jag kollat lite, jag har en som jag tycker
verkar jävligt bra, måste bara bestämma datum
och kolla om hon kan då. Men det är ju ett bra
tag tills dess. Musik har jag suttit och kollat
på, måste bara se vad fästmannen säger:)
Lokaler det har vi inte många i den
här hålan kan jag säga. Men vi får kolla runt.
Det som är ABSOLUT bestämt är att vi
har en som fixar maten:):):)
Tack snälla Tina!!! Du är guld värld.
Det är ju som sagt ett bra tag tills dess.
Men då har vi gott om tid att planera:)
Och tack snälla Anna som hjälper mig att
planera allt. Vi har många roliga månader
framför oss:):)

Har pratat med min älskling idag både på telefon
och på msn. Är så otroligt underbart! Älskar att
höra hans röst. Kan inte fatta att det är vårat
bröllop vi sitter och planerar. Är så jävla
lycklig!!!
Ne nu måste jag slänga mig i säng.
God natt.
Älskar dig Fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0