Du gjorde min dag idag <3

Idag när du ringde så kunde jag inte
hålla tillbaka tårarna längre. Vart
så otroligt glad när du ringde, även
fast det vart ett väldigt kort samtal.
Då visste jag inte om du skulle komma
hem på torsdag eller inte. Men nu vet jag:)
Förhoppningsvis så kommer du hem då:)
HELT UNDERBART!! Kände hur allt bara
släppte när du berättade det för mig.
Känns inte lika jobbigt då. Men jag
saknar dig så himla mycket ändå.
Vill ju helst att du ska komma hem
redan nu. Älskar dig så in åt helvete!

Annars har dagen varit trevlig:)
Har varit på stan med Emma, Adam,
Anna och Clara. Har shoppat lite
kläder till mina otroligt nya snygga
skor. Är så jävla nöjd med de. Alla tre:)
Fast jag har bara köpt ett par själv.
Min underbara fästman betalade två par.
TACK SNÄLLA FREDRIK!
Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla
på film med vovven och förhoppningsvis
ska jag kunna sova i sängen i natt.
Är ju inte ensam. Får se hur det går.

Natti Natti.

Tusen kyssar till dig Fredrik!
Tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0