Fick inte mycket sömn i natt.

Varför ska det vara så jävla svårt att
sova? Vågar inte vara i sovrummet när
det är mörkt ute. Är jag fjantig eller vad?
Jag låg i soffan och halvsov till halv fem
i morse. Sen gick jag och la mig i sängen
och sov. Men jag drömde bara massa
mardrömmar! Va fan är felet? Varför kan
jag inte vara ensam i den här lägenheten
längre? Har gått så bra tills nu. Vete fan
vad som hänt? Saknar min älskling så
otroligt jävla mycket! Kan vara det.

Idag är det riktigt fint väder ute och
10 olus grader. Och vad gör jag? Jo
jag sitter inne. Sitter i soffan i mys-
kläder och sitter vid datorn och tvn.
Finns fan inget att göra. Skulle kunna
gå ut och gå, men det är så tråkigt
att gå själv. Alla andra jobbar eller
är upptagna. Anna slutar 16 då ska
vi gå bort till Emma och Adam:)

Längtar tills klockan blir 15 för då
kanske Fredrik ringer:)
HOPPAS HOPPAS!

Ne en cigg på det här och tvn.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0