Helgen....!

Jag har inte orkat eller haft så mycket
tid att skriva här på hela helgen.
Har festat en del i helgen, men tagit
det väldigt lugnt för en gångs skull:)
Var hos Siméla i fredags och tog nån öl
med henne och snackade lite skit.
Å lördagen då....hahaha! Var på fest
hos Nina och Niklas. Började tidigt...
men det som fanns i mitt huvud hela
kvällen var Fredrik, önska att han var
med i helgen. Vill ju alltid att han ska
vara med mig:) Men jag hade det jävligt
trevligt ändå. Det vart krogen senare....
började på Gennys. jag och Camilla stod
på dansgolvet alldeles själva. Men alla
är så jävla tråkiga så de stod i baren nere.
Så då gick vi till Amadeus...jävligt kul:)
Vart mat på Big Boy, fy faaaaan vad gott det
var!!!!!
Sen när jag kom hem hade Fredrik skrivit massa
fina saker på msn och på sin blogg <3
Vart så jävla glad!!! Det är alltid kul att ha fått
nåt när man varit borta. Speciellt av honom.
Längtar så jävla mycket tills på torsdag!!!!
Bara 3 nätter kvar!!!! Har aldrig någonsin
tidigare längtat efter någon så här mycket.
Saknar honom så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag hoppa in i duuschen innan Gossip
Girl börjar. Ska gå och hjälpa den handikappade
sednare så hon kommer hem.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0