Jag saknar dig babe!

Fan vad dagarna går sakta, varför kan de
inte gå fortare?! Jag saknar dig så jävla
mycket! Det har bara gått 3 dagar men det
känns som flera veckor. Jag vill ju träffa
dig nu! När du är borta så känns allt så
tomt. Längtar så otroligt jävla mycket
tills den 22 April då jag ska åka med dig!
Jag älskar dig så otroligt mycket!

Det är sol ute idag med som tur är.
Blir väl att jag följer med Anna bort
till hennes föräldrar en sväng så
jag får något annat att tänka på.
Men bara för att jag vet att
älskling slutar 12 och finns på
msn då så känns det lite jobbigt.
Men jag måste skärpa mig! Han finns
ju där när jag kommer hem:)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0