Kan dagarna gå fortare!!!

Har sovit två nätter utan min babe och det
går inge vidare:( Kan inte sova utan dig vid min
sida:( Men jag har fått höra din underbara röst
idag och det är guld värt!

Har varit med Anna och Clara idag. Och
för en gångs skull har det varit sol och
7 plus ute. Det har varit riktigt skönt
ute:) Jag och Anna satt och sola på
hennes altan medans Clara lekte i snön.
Sen har vi inte gjort så mycket, kollat på
film och bläddrat i mina bröllops
tidningar och försökt att få lite ideér:)

Nu ska jag kasta mig i säng och slå på
en film och förhoppningsvis kunna somna.
Saknar dig min älskling.
Älskar dig mest av allt!
Kyssar till dig min babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0