Längre än en vecka.

Fredrik kom in för drygt en timme sen och
berättade att hans avlösare har sagt upp
sig. Så just nu finns det ingen som löser
av honom nästa torsdag. Han blir kvar minst
en vecka extra. Jag får stå ut. Vi får tänka på
att han får extra mycket pengar i stället.
Jävla tur att jag åkte med nu annars hade
jag blivit helt galen!!! Men han berättade
att han funderade på att jobba 5 veckor
och vara hemma 5 veckor. Om hans
nya avlösare går med på det.
Han tycker att 4 veckor hemma är alldeles
för lite. Det skulle vara helt jävla underbart
att få ha honom hemma i 5 veckor:)
Men då är vi ifrån varandra lika länge
oxå. Men vi får stå ut. Är så glad och stolt
över dig älskling!:) Älskar dig hjärtat!!
Snart är det lunch, då ska jag pussa
massvis på min älskling!
Är snart klar med ritningarna:) Är inne
på den sista och jag har ritat på halva:)
Hälften kvar på den:) WOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0