Nu har älskling åkt:(

Nu har min älskling åkt:(
Det blir jobbigare och jobbigare för varje gång
han åker. Så fort han hade åkt så kom tårarna, men
det är bara att bita ihop och gilla läget. Får träffa honom
om två veckor, då ska jag åka med honom på båten i
en vecka:) Längtar så otroligt mycket. Det är så mysigt
att åka med. Då är det bara vi:)

Ska snart åka med Linnea hem till Sofia och ha en
tjejkväll. Passar jävligt bra nu.

Ska spendera hela helgen med Anna och Clara
och planera massvis. Då får jag något annat att
tänka på. Jävligt bra planering. För det handlar
om VÅRAN stora dag. Min och <3.

Saknar dig redan älskling. Men vi hörs
ikväll. Tusen kyssar till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0