På båten:)

Just nu sitter jag ute i det soliga varma Tyskland.
Har stora problem att sätta mig bekvämt:P Solstolen
ramla ihop flera gånger och jag får flytta mig så jag
kommer i solen hela tiden:P Sitter nu i skuggan för jag
orka inte avbryta att skriva hela tiden. Hahaha. Får sätta
mig i solen när jag har skrivit klart:) Det är inte ens kallt
i skuggan, blåser tom varmt:) Fredrik var tvungen att
fortsätta jobba några timmar till så då passa jag på att
njuta i solen:) Fick en uppgift av kapten igår, jag skulle
färglägga några ritningar till båten. De ska ha någon jätte
stor brandövning framöver. Fick 16 ritningar men jag
behövde bara fylla i 5-6 stycken. Började i morse vid
tjugo i tio med den första, den var klar tjugo i tolv.
Mycket smått att fylla i men jag har nåt att göra
medans Fredrik är och jobbar. Får se om vi hinner
iland nåt ikväll och äta gott och ta nån öl:)
Men imorn ska vi iland och handla lite:)

Hade en jätte mysig dag med hjärtat igår.
Han slutade tolv så vi hade en jätte mysig
dag. Han visa mig runt på båten och vi satt
ute en stund i friska luften. Det är en för jävla
vacker syn här ombord måste jag säga.
Sen på kvällen kollade vi på film och drack
lite vin. Det är så avkopplande att vara
här. Riktigt jävla skönt!!
Ne nu ska jag sätta mig i solen och lyssna
på musik och njuta av det underbara vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0