Sista kvällen med älskling på två veckor:(

I morgon åker Fredrik iväg för att jobba. Kommer sakna
honom så otroligt jävla mycket. Är så jävla tråkigt att han
jobbar så långt bort ifrån mig. Men det är ett jobb. Ska åka
med honom om två veckor igen:) Om inte läkarhelvetet får
för sig att jag ska komma just då. Men då får jag åka med
honom sista veckan. Jag hade tänkt att jobba arslet av mig
nu när han skulle åka och jobba. Men icke, jag är sjukskriven
till den 5/5. Lagom tills Fredrik kommer hem igen. Så JÄVLA
typiskt! Men som tur är har jag världens bästa Anna som
bor bara en minut ifrån mig, så jag kommer vara där så fort
hon slutar jobbet eller är ledig.

Idag har vi städat och tvättat.
Skönt att ha det gjort innan Fredrik åker. Ikväll blir det så otroligt
mycket mys!!!!:) Hinner inte med det i morgon, då ska vi på
hjärtats morfars begravning.

Jag älskar mitt liv så himla mycket!!! Är så otroligt lycklig!
I helgen ska jag spendera med Anna och Clara. Då blir det
bröllopsplanering:) Mycket som ska planeras så det är lika
bra att börja redan nu. Längtar så otroligt mycket till nästa
sommar!:) Älskar dig Fredrik!


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Älskar dig gumman min <3

2010-04-07 @ 16:49:33
URL: http://sparven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0