Vågar inte sova!

Fy fan vad det är läskigt att vara ensam
i den här lägenheten. När Fredrik är hemma
går det hur bra som helst och jag känner
mig jävligt trygg. Men ikväll tog det fan
priset. Jag släckte lampan i sovrummet
för jag skulle sova, men då började
hjärtat att dunka fortare och fortare
och det kändes som om nåt kom närmare
och närmare som ett ljust sken.
Ni tror säkert att jag inbillar mig
och jag är nog bara jävligt mörkrädd.
Hoppas att det är så. Jag kommer iaf
inte kunna sova. Så det blir till att
se film hela natten.
Önskar att du var här hos mig
älskling! Saknar dig så himla mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman min då <3.

Saknar dig så otroligt mycke. Längtar tills du ska

åka hem mig här ombord. Kommer bli så otroligt mysigt.



Tusen miljoner kyssar gumman <3 <3

2010-04-12 @ 07:22:00
URL: http://sparven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0