På tiden.

Har blivit dålig på att skriva här. Men har inte haft orken.
Tyckte att det var på tiden att jag skrev lite.
Jag tackade nej till raden, för det var bara julhelgen.
Vart så jävla förbannad när jag såg den så jag gick till chefen
och sa att jag inte vill ha den. Men skit samma, jag får ihop mina
timmar iaf.
Förra helgen hade jag Fredriks små prinsar här. Vi hade det så roligt
och mysigt. Det är så kul att ha de. Lämnade de på dagis i måndags
och de vart väldigt glada när de fick träffa sin pappa. Han var hemma
över dagen i måndags. Helt underbart!
Vi hade en jätte mysig dag tillsammans. Behövde verkligen det.
Men nu är det inte långt kvar tills han kommer hem. Ska hämta honom på
måndag morgon. Det kommer bli den bästa julen någonsin. Har fullt upp nu
i en vecka. Fast ikväll ska jag roa mig lite, ska träffa Sofia och Marie:)
Men imorn står det bakning på schemat och på söndag ska jag jobba hela dagen.
Sen hela nästa vecka är det massa förberedelser inför jul. Fast det är bara
roliga förberedelser. Men först och främst vill jag ha MÅNDAG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0