Saknar dig!

Det händer så mycket i vårat liv just nu.
Och för en gångs skull så händer det bara
positiva saker. Tänker inte nämna allt här,
för alla har inte med det att göra. Men en av
sakerna är att jag har fått en rad, iaf december ut.
Det som är lite otur är att jag har planerat massa
saker i december så jag hoppas de inte har
schemalagt de dagarna. Julafton och nyår
kan jag ABSOLUT inte jobba! Jag vet att jag ska
vara jätte glad att jag har fått en rad och det är
jag verkligen. Det är bara lite dålig tajmimg.
Men det är jävligt skönt för nu kan man planera efter
hur man jobbar som:) Får schemat på måndag.
Sen är det massa annat som är så jävla bra!!:)
Men tydligen så tror många att vi ska ha barn,
men så är det inte. Man kan vara lycklig iaf.
Det kommer när det kommer.
Det är bara synd att Fredrik inte är hemma så
vi kan fira ordentligt:) Jag får överraska honom när
han kommer hem med något riktigt roligt:)
SAKNAR DIG FREDRIK så otroligt jävla mycket!

Kommentarer
Postat av: Charlotte- mamma till Mirabelle

Hehe ja man kan ju tro att du väntar barn, ofta skriver/säger folk så då. Men det är klart man kan vara lycklig över andra saker också! Hoppas du har det fint gumman! Kramar!

2010-12-04 @ 13:15:25
URL: http://lalalottiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0