Äntligen Torsdag!

Fick sova ut idag:) Riktigt skönt!!!

Idag när jag satt vid datorn så hörde
jag ett surrande ljud bredvid mig, jag
vred sakta på huvudet och ser en jävla
geting. Flyger upp ur soffan och sprinegr ut
på balkongen. Upptäcker då att de är två.
Tänkte att jag skulle passa på att ta en cigg
när jag stod där ute och kolla om de flög ut.
Men ciggen låg på vardagsrumsbordet. Så
jag springer in snabbt som fan och hämtar
de och sen snabbt ut igen. Upptäcker då att
tändaren låg kvar på bordet så jag fick springa
in igen och sen snabbt som fan ut! De jävlarna
gav sig aldrig. De vägra flyga ut. Så jag kutar in
och låser in mig på toaletten och hoppas på
att Maria snart ska komma. När hon kom så
döda vi de jävlarna för de vägrade flyga ut.
Men upptäckte sen att ena kröp omkring och
led på golvet så jag slog till den en gång till
men den försvann under tv bänken. Så just nu
så tror jag att han ligger där och lider. Fan
vad jag hatar de små krypen!!!
Nog om det.
Har som sagt haft Maria på besök. Magen blir
bara större och större. Såg så himla kul ut när
bebisen rörde sig. Hela magen rör sig.
Vi har ätit lunch och pratat lite skit:)
Hon åkte hem för en stund sen så just
nu väntar jag på att klockan ska bli halv fem
så vi kan åka någon gång:) Längtar så
jävla mycket!!!! Idag kommer vi iaf in utan
problem. Hoppas jag iaf:)
Nu ska jag fördriva tiden med lite Greys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0