Då var denna helg över.

Vart en för jävla lång helg med mycket fest,
krogen och efterfest. Festen i Fredags ska
vi inte ens tala om. Jag var relativt nykter och
helt lugn. Jävligt skönt. Var inte direkt på humör
att festa men det är bättre att vara bland
folk i stället för att sitta hemma och grubbla.
Vart krogen i Fredags även fast jag inte tänkt gå
dit. Va typ inge folk ute, men hade det trevligt
ändå. Gick hem vid stängningstid. Mådde prima
dagen efter, lite seg bara. Så jag beslutade mig
för att gå till några gamla kompisar och grilla
och dricka lite. Tänkte det är ju så sällan jag
träffar de. Vi satt och drack och spelade spel
hela kvällen. Sen så vart det ju krogen iaf.
Det va inte så mycket folk igår hellre. Härnösand
är fan sämst när det gäller uteställen.
Och självklart så gick jag ju på efterfest.
Men som tur var så var det jätte nära hem.
Kom hem halv 4 i morse. Inte alls en intresant helg.
Visst jag har fått sett saker jag verkligen inte vill se
men ändå.
Är så less på att festa och gå på krogen!!!
Hädanefter blir det bara till att sitta hemma
med älskling och mysdricka eller sitta med
några kompisar och sitta och dricka och ha
trevligt i stället. Är så less på den här jävla
kanon fyllan!!!! Man får ju bara ångest och skäms.

Imorn börjar allvaret. Börjar på mitt sommarschema.
Jobbar alla dagar förutom på Torsdag. JIPPI!:(

Ne nu ska jag fan lägga mig i sängen och kolla på Greys!

Saknar min älskling så jäääävla mycket!!!!!
Massa kyssar till dig älskling!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0