Det här fick jag av min älskling idag:):) Han är världens underbaraste!!!

När vi står här redo att ta det stora klivet in i livet tillsammans så känner jag en känsla av lycka och glädje jag aldrig känt förut.
När jag säger Ja till dig så säger jag även Ja till
ett långt och lyckligt liv med dig vid min sida.
Du har väckt en känsla inom mig jag aldrig känt förut.
Känner en lycka jag aldrig trodde jag skulle känna.
Ett hopp om framtid jag inte trodde fanns.
Vet att det är kliche att säga att man aldrig tror att man skall finna äkta kärlek. Men med dig i mitt hjärta så känner jag att jag verkligen har hittat min äkta kärlek.
Min själsfrände och mina drömmars prinsessa.
Finns ingen som dig Josephin.
När jag säger Ja till dig så menar jag verkligen för resten av våra liv.
Du får mig att känna mig både trygg och lycklig.
Glädjen du ger mig går inte att beskriva med ord.
Varje gång du säger att du älskar mig så värms hela min kropp.
Varje gång du kysser mig så slår mitt hjärta 100 extra slag endast för dig.
Med dig vid min sida så känner jag att vi kan klara allt. Finns inget i världen som kan förstöra den kärlek vi känner för varandra.
Den lycka och glädje du utstrålar varje gång du ser mig gör mig så otroligt lycklig.
Varje gång du ler mot mig så tänds min själ till liv.
Älskar dig verkligen så otroligt mycke min underbara Josephin.
Igår, idag och imorgon för resten av mitt liv.

Tusen Kyssar Från Din Fredrik För Evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0