En dag avklarad.

Fy fan vilken dag det har varit på
jobbet! Förs gick jag till jobbet
i morse i blåsten, sen har jag fan
haft brottnings match med alla
vårdtagare som jag har haft idag.
Tror fan alla vaknade på fel sida
idag. Så nu har jag för jävla ont
i hand jäveln! Men det är bara
att bita ihop. Har tre dagar till jag
ska jobba innan jag får vara ledig.
Har ingen lust att sitta hemma på
arslet och inte göra något alls.
Tiden går så sakta då och jag skulle
bara tänka på hur långt kvar det är
tills Fredrik kommer hem.
Han ringde en snabbis på sin lunch
idag:) Älskar att höra hans röst!
Kommer inte kunna prata med
honom förän på onsdag. Tur att
msn finns:) Men det bästa är att
få prata med honom i telefon när
han är borta. Ska snart dra bort
till Anna & Clara och äta middag
och umgås lite:)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0