Kan inte sova!!!

Va fan kan jag inte sova för?
Ska fan upp om typ 6 timmar.
Orkar inte att det ska vara så jävla svårt.

Fick reda på idag att jag inte får åka med
nästa vecka:( Känns jävligt tråkigt!!!!!!
Ensam den första semester veckan.
Men kapten sa att jag var så välkommen
nästa gång när Fredrik jobbar och jag får
komma och hälsa på varje Torsdag när
han jobbar. Är ju faktiskt kul att han sa så.
Så på Torsdag ska jag åka och hälsa på
min underbara älskling:):) Eller jag får reda
på mer imorn om min skjuts kan. Men än så
lönge kan han. Så det känns jävligt sköööönt!!!
Min enda lediga dag denna vecka och den
blir den bästa!

Ne nu ska jag göra ett nytt försök att sova.

God natt!

ÄLSKAR DIG FREDRIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0