Kan man bli tröttare?

Fy faaan alltså! När klockan ringde tjugo
över 5 så trodde jag att jag skulle dö.
Var så sjukt jävla trött. Kunde knappt
hålla mig vaken. Har inte varits så trött sen
jag vet inte när? Det är fjärde dagen jag
börjar 7, det är jag inte van vid. Tur man
bara jobbar till 12 idag:) Är ledig imorn
så då jävlar ska jag sova ut!!! Har inte
fått sova ut sen över en och en halv vecka
sen minst. Har jobbat jävlig mycket eller
så har vi varit tvugna att ställa klockan
för att vi ska skulle göra nåt. På onsdag
börjar jag 12 så det är jävligt skönt:)
Börjar bara 7 på lördag. SOVMORGON
nästan hela veckan! SKÖÖÖÖÖÖNT!!!
Nu ska jag gå och möta Emma och Adam.

Saknar dig Fredrik så jävla mycket!!!!!
Massa kyssar till dig <3

Hej svejs så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0