Längtar tills imorn:):):)

Imorn är det Torsdag. Underbar dag. Älskar
Torsdagar, för det mesta. Finns bara en Torsdag
jag hatar och det är när Fredrik åker. Men alla
andra älskar jag:) Händer mycket på Torsdagar.
Antingen så kommer Fredrik hem, det är ju det
allra bästa. Eller så är det en Torsdag närmare
tills han kommer hem. Imorn är det en jävligt
bra Torsdag:) De kommer till Sundsvall varje
Torsdag så då ska jag åka och träffa honom
imorn:):):) Blir några timmar bara men hellre det
än att inte träffa honom alls!! Är så jobbigt att
vara ifrån varandra i 5 jävla veckor!!! Så efter imorn
är det 3 veckor kvar tills han kommer hem. Vette fan
hur jag ska stå ut egentligen? Får jobba arslet av så
tiden går fort som fan!!!

Idag har jag fixat och donat här hemma. Hyresvärden
ringde i morse och sa att det var en som ville komma
och kolla på lägenheten. Så de har varit här, lät ganska så
positivt, men det är svårt att veta. Och jag har tvättat undan
allt som har legat i tvättkorgen så nu är de äntligen tomma!!
Ska dra bort till Anna & Clara snart och förbereda middagen
innan de kommer hem. Blir god middag, för jävla trevligt sällskap
och säsongs avslutning på Greys. Och så har Fredrik svenskmottagning
så jag ska prata med honom oxå:) En jävligt bra kväll:)
Blir till och med övernatting hos galningarna Johansson:)

Skriver mer imorn.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0