Längtar tills jag slutar!

Jaha då var det onsdag. Jobb idag från 12-20.30.
Skulle egentligen gå till arbetsförmedlingen idag,
men jag hinner fan inte. Får ta det till veckan, någon
dag jag är helt ledig. Jag måste få det gjort!!!
Det enda som är positivt med denna dag är att
Fredrik har svenskmottagning ikväll:) Synd bara att
jag jobbar. Vi brukar prata i flera timmar. Men vi får
prata på min kvälls rast ett tag och sen när jag kommer
hem ikväll tills vi ska sova. Han har svenskmottagning
imorn med:) Och då är jag ledig!:) Så jävla underbart!
Har ingen lust att jobba, men tiden går någorlunda
snabbare då. Tur att Emma oxå jobbar kvällen:)
LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET TILLS IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne nu jävlar ska jag ta död på flug helvetena.
Ska spraya radar i hela köket. Funkar inte det får jag
väl ringa någon som tar död på de. De är så jävla
äckliga!!!! Ta en sista cigg innan bussen kommer.

Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0