LESS!!!!

Är så jävla trött och less på att
allt ska gå åt helvete hela jävla tiden.
Det blir aldrig som man har planerat!
Min sommar kommer suga så jävla
mycket!!!!! Kommer knappt träffa
Fredrik nånting:( Kommer bara jobba
och jobba!!! Och min sista vecka på
schemat då åker han tillbaka och jobbar.
Jag jobbar bara tre dagar den veckan,
Onsdag, Torsdag och Fredag. Och Fredrik
åker på Torsdagen:( Vill ju iaf vara ledig
Onsdag och Torsdag. Jag kommer gå
under annars!!! Fan vad jag vill ha
ett nytt jobb nu!!!! Är så jävla less på
att aldrig kunna planera nåt längre
fram. Man kan bara planera från dag
till dag. Så har man haft i tre års tid nu.
Nu är det fan på tiden att man skaffar
sig ett fast jobb. Det här funkar inte.
Har ju fan inge liv. Och varje månad
så oroar man sig för om man ska
klara sig eller inte på lönen.
Har fan inte råd att göra ett piss!
Vill bara lägga mig under täcket
och gråta. Fy faaaan alltså!!!!!!!!!!
Tur man Har Fredrik och sina underbara
vänner. Vet inte hur jag skulle klara
mig utan er. Ni är allt för mig!

Satt och skrev med älskling på msn
alldeles nyss och sen slutade deras
internet att fungera:( Så nu ska jag
lägga mig i sängen och titta på massa
Greys avsnitt och hoppas på att
deras internet får tillbaka mottagningen
igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0