Nu har han åkt:(

Igår åkte min älskling till jobbet
och kommer vara borta i 4-5 veckor:(
Är han borta i 5 kommer jag åka
med sista veckan. För jag är ledig den
veckan:) Kändes för jävligt att lämna
honom igår. Och ju närmare hem jag kom
blev det bara värre. Finns inge värre än
att vara ifrån den man älskar. Men jag ska
försöka jobba så mycket jag kan så veckorna
går fort som fan!!!! Har inte sovit många
timmar inatt. Anledningen att han kanske
kommer vara borta i 5 veckor är för att
vi ska flytta den 1:a augusti. För är han
bara borta i 4 så kommer han missa
flytten. Men då kommer han antagligen
vara hemma i 5 veckor:) UNDERBART!!!
Ne nu måste jag skynda mig att göra
mig klar för jobbet. Ska gå om typ en
halvtimme.
Saknar dig min underbara älskling!
Jag älskar dig mest av allt!!!!
Massa kyssar till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0