Ny dag, nya tag.

Är ledig idag, men vad ska jag göra?
Har ingen lust att göra någonting alls.
Vill att det ska bli kväll så jag kan sova
igen. Men så kan jag inte tänka varje dag.
Det är bara att bita ihop och inte tänka
på. Fast det finns alltid i tankarna.
Vill ha ett nytt roligt jobb, inga kvällar
och helger. Är så less på att jobba kvällar
och helger jämt. Jag trivs där jag jobbar
nu, men man kan inte vara vikarie resten
av livet. Måste ta tag i livet och söka nytt jobb.
Det börjar bli bättre och bättre:) Längtar så
himla mycket tills vi flyttar in i våran nya
lägenhet. Början på vårat underbara liv.
Sen är det bara ett år kvar tills vi ska gifta oss.
Känns så otroligt overkligt. Det ska bli
så himla underbart. Jag ska gifta mig
med världens underbaraste. Jag har verkligen
hittat den rätta. Han betyder verkligen allt
för mig. Han finns alltid där för mig. Vi kan prata
om allt, och det är ju jävligt viktigt. Jag känner mig
så himla uppskattad och han älskar mig för den jag är.
Det är ju jävligt jobbigt att vara ifrån varandra, men
det går. Varje gång han kommer hem blir man som
nykär igen. En otroligt underbar känsla. Vi har varit
tillsammans i 8 månader men det känns som mycket
längre. Jag älskar dig Fredrik mer och mer för varje dag.

Ska till Anna & Clara senare och umgås med de:)
Är så himla glad att jag har de:)
Älskar er!

Puss hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0