Snart jobb...

Var och träffade Emma och Adam förut:)
Var och handlade lite ost och kex och gick
till en lekpark och satte oss och hade det
trevligt:) När jag kom hem så somnade jag.
Fattar inte varför jag är så himla trött?
Önskar att jag fick sova tills Fredrik kom hem:P
Är så tråkigt att vara ensam hemma. Men mer än
halva tiden har gått så nu går det framåt.
Får träffa honom om två veckor och två dagar.
Har jag tur så är det bara en vecka och två dagar.
Får se vad som sägs ikväll.
Skönt att bara jobba ett kortpass.
Sen ska jag hem och prata en stund med Fredrik.
Måste bli en tidig kväll. Jobbar 7-16 imorn.
Men jag kommer vara trött oavsett. Men sen är jag
ledig på torsdag och jobbar långkväll på fredag.
Sen är det bara den jobbiga helgen kvar. Mycket pengar:P
Sen jobbar jag bara tre dagar nästa vecka sen är
jag ledig i 18 dagar:) SKÖÖÖÖÖNT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0