Trött!

Är så jävla trött! Försov mig i lördags morse.
Blev väckt kvart över 6 då jag egentligen skulle
möta Anna. Som tur va så började Marina 7 så vi
fick åka med henne. Jobbade delat i lördags.
Sen när jag slutade va jag och träffade några
gamla vänner som jag inte har umgåtts med på
jätte länge. Drack och pratade och hade jätte
trevligt. Vart ganska se sent i lördags, tror jag
gick och la mig vid halv fyra. Man sover inte så
bra när man har druckit. Va helt död igår!!!!
Men det som gjorde min dag var att jag fick prata
med Fredrik nån timme:) Dyrt men det är värt allt!!!
Är fortfarande trött och sliten.
Ska kanske få åka och Träffa Fredrik på Torsdag.
Skulle verkligen behöva få träffa honom. Det blir
i sånna fall några timmar, men hellre det än att vänta
i tre veckor till innan jag får träffa honom. Vet fortfarande
inte om jag får åka med honom sista veckan.
Får nog veta det i helgen. HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0