Underbar dag igår:)

Var så pirrig och nervös igår när jag åkte till
Fredrik. Visste inte om jag skulle få komma in
genom grindarna. Men de släppte in mig:):)
Så jävla underbart. Var så skönt att få träffa
min underbara älskling. De tre bästa timmarna
på väldigt länge! Ville att tiden skulle stanna.
Finns inget bättre än att få vara med den man
älskar. Är så jobbigt att han ska vara borta
i tre veckor till. Skulle verkligen behöva ha honom
hemma nu. Vill att han ska få mig på bättre tankar
och säga att det är ingen fara allt kommer bli bra.
Är så skönt att veta att han alltid finns där även
fast han är och jobbar. Man sitter alltid och tänker
det värsta även fast det kanske inte är så farligt.
Men det vet jag inte än, får se vad som visar sig
i Augusti. Men förhoppningsvis så är allt lugnt.
Google är fan farligt, man hittar bara det värsta.
Och när man läser så ser man bara det dåliga.
Men nu ska jag bara tänka bra och roliga tankar
och inte tänka på det som kan vara dåligt.
Är så glad att jag har min familj och mina underbara
vänner här hemma när älskling är och jobbar.

Och i helgen får jag förhoppningsvis reda på
om jag får åka med Fredrik sista veckan eller inte.

Snart kommer min underbara älskling att ringa en sista
gång innan de lämnar Sverige. Ska bli så skönt att få
höra hans röst. Speciellt efter en sån jobbig natt och
morgon.
Vet inte vad jag skulle göra utan dig Fredrik.
Du betyder verkligen allt för mig.
Är så himla glad att du alltid finns här för mig
och du vet att jag alltid finns där för dig.
ÄLSKAR DIG FREDRIK BYLUND!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0