Underbart!

Jag har passat barnen sen igår förmiddag:)
Vi var med Anna & Clara och busade hela dagen.
Var ute nästan hela dagen. De är så otroligt underbara.
Emelie kom hit igår och hjälpte mig. Jag börjar jobba 12
och de blir hämtade vid 14 tiden idag, så hon är kvar med
de tills dess. Natten var lite mindre rolig. Algot har grinat
mycket, men det har gått bra. Jag fick sova till tjugo i nio.
Emelie gick upp med de så jag fick sova lite. Algot har börjat
gått:) De börjar bli så stora. Går så himla fort! Kommer
nog inte få träffa de förän om 4 veckor, då kommer Fredrik hem.
Jobbar så himla mycket så jag kommer nog inte kunna ha de
något innan dess. Barnen börjar bli trötta så de ska snart
få sova lite så de är pigg tills deras mormor kommer.
Önskar att Fredrik var hemma så han kunde se hur stora
de har blivit. Har iaf skickat några filmer på de till honom.
Nu måste jag sätta fart så jag hinner med mig.
Älskling ska ringa mig på hans lunch:) Kommer inte få
höra hans röst förän på onsdag kväll.
Älskar dig Fredrik!!!
Tusen kyssar till dig!
Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0