Varför?

Varför blir man jämt påmind om något man
kanske inte kan få? Vet ju att det inte är säkert
om det är så men man tänker alltid på det värsta.
Men med min otur så är det säkert så.
Vill ha det så otroligt mycket. Speciellt med dig <3
Allt runtomkring en påminner om det hela tiden.
På tvn, allt prat om det. Vad fan ska man göra om
man inte kan få det. Alla mina drömmar kommer
krossas då. Är jävligt lycklig med dig älskling.
Men jag vill dela allt med dig. Vill att det ska bli
Augusti så jag får svar på allt. Är så otroligt glad
att du följer med mig älskling. Vad skulle jag göra
utan dig? Vet ju att det fortfarande finns en chans,
men det kan bli svårare. Man tänker alltid för mycket.
Är så svårt att låta bli men jag försöker verkligen!

Kände idag när jag var på jobbet att jag bara vill
därifrån. Orkar inte vara trevlig hela dagarna
när man mår som man gör. Vill bara spendera alla
minuter med min älskling. Det är inte det att jag inte
trivs med de jag jobbar med, för vi har ju jävligt
kul tillsammans. Det är allt runtomkring. Är så
less på att aldrig kunna planera något. Alltid vara
orolig varje månad om man kommer klara sig
på lönen eller inte. Men jag vette fan vad jag vill
jobba med? Just nu skulle jag bara vilja vara hemma.
Fast det är så tråkigt när Fredrik jobbar. Men när han
är hemma skulle det vara så skönt att bara vara med
honom. Vi förlorar så mycket tid när han är borta.

I morgon får jag iaf reda på om jag får åka med eller
inte nästa Torsdag. Fast jag har lärt mig att aldrig
hoppas på för mycket. Men det finns alltid lite hopp
inom än. Det blir aldrig som man tänkt sig.
Så vi får se hur det blir imorn.

Saknar dig Fredrik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0