Vilken bra dag det blev...

Efter att jag hade tagit två treo så försvann huvudvärken
och jag fick världens energi helt plötsligt. Upptäckte igår
att jag hade fått små äckliga flugor i köket, så jag rensade
i köket och diskade. Men när jag endå höll på så tänkte jag
att det var lika bra att fortsätta. Så jävla skönt när det är
gjort. Sen tog jag en tripp över till Anna och Clara och
dampa loss. Har varit där hela kvällen. Toby kom förbi
när Clara somnade. Hahaha alltså vi är fan inte normala.
Ingen som fattar vad den andra säger. Alla sitter i sin
egen lilla värld och pratar om olika saker. Och som
vanligt innan jag ska gå hem får vi världens jävla skratt-
anfall. Oftast för att vi är så jävla övertrötta så vi skrattar
åt ingenting. Allt låter roligt.
När jag kom hem satte jag mig vid msn och pratade med
Fredrik:) Är så skönt att få prata av sig med honom.
Sover mycket bättre när jag har fått prata med honom
och sagt god natt. Älskar Onsdagar och Torsdagar, för
då har han svensk mottagning:) Då kan vi prata i flera
timmar:) När han är hemma älskar jag alla dagar. Oftast.
Ne nu börjar klockan bli mycket. Dax att slänga sig i säng
och koppla av till ett Greys avsnintt och sedan sova.
God natt och sov gott!

ÄLSKAR DIG FREDRIK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0