Vill ha Torsdag!!!

Som det ser ut nu som så får jag träffa Fredrik
på Torsdag:):):):) Så jävla underbart! Saknar honom
så jäääävla mycket. Känns som om han har varit borta
i en evighet. Men efter Torsdag är det tre veckor kvar tills
han kommer hem, egentligen skulle det bara vara två
veckor. Men med tanke på att vi ska flytta den 1/8 så
va han tvungen att göra så. Men då är han hemma i 5:):)
Och har vi tur så får jag åka med hans sista vecka på jobbet.
Får se vad kapten säger. Man ska inte hoppas för mycket.
Men det finns alltid lite hopp, inget man kan rå för.
Om en vecka börjar jag på mitt schema som jag ska på
i två veckor. Sen ska jag vara ledig två veckor, det är det
enda jag är ledig under hela sommaren. Sen efter det börjar
jag på ett nytt schema som jag ska gå på i 4 veckor. Jag slutar
på det dagen efter att Fredrik har åkt:(:( Men men man måste
ju ha pengar. Sen får man se om man ens kommer få vara kvar.
Är så jävla mycket strul!!
Har varit på arbetsförmedlingen idag och skrivit in mig och
bokat möte. Ska dit på Fredag eftermiddag, får se vad de säger då.
Har inte direkt något hopp om att det finns jobb.
Man blir väl arbetslös efter sommaren. Måste fixa A-kassa!!!!!
Skulle ha gjort det för längesen, men det har aldrig blivit av.
Nu jävlar måste jag göra det!! Kan fan inte ha det så här.

Ne nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt Greys:)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0