Vill sova!

Har sovit hela natten inatt.
Så otroligt skönt. Men jag önskar att jag
fick fortsätta sova. Är så otroligt jävla trött.
Tur jag bara jobbar idag och imorn 7-16.
Sen är jag ledig 18 dagar:) SÅ JÄVLA SKÖNT!
Men det blir fullt upp med packning och planering.
Och om 9 dagar kommer Fredrik hem. LÄNGTAR!!!
Egentligen skulle han ha kommit hem imorn,
men med tanke på att vi ska flytta så är han ute
en vecka extra. Men då är han hemma 5 veckor:)
UNDERBART!! Nästa gång han åker så är han antagligen
bara ute 3 veckor och hemma 3. Men det gör inget.
Men den gången kommer vara helt magisk.
Då händer det bästa i mitt liv:) Längtar så jävla
mycket till den dagen. Det är bara att hoppas på
att allt går igenom som det ska. Och jag har världens
bästa svärmor!!!! Mer kan jag inte säga. Skriver
sen och berättar vad det är:)
Nu ska jag göra mig klar innan bussen kommer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter onekligen som att de skulle bli giftemål redan nu i sommar ;)

2010-06-30 @ 06:45:03
URL: http://ftr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0