Vill sova!!!!

En utav de bästa sakerna som finns
är att få sova med den man älskar.
När man inte får det är det något som
fattas, man sover inte som man brukar.
Det tar tid att somna för att man är
van att ligga nära, hålla om varandra.
När den personen inte är där ligger man
och vrider och vänder på sig och det tar längre
tid än vanligt att somna. Och man sover
inte alls lika bra. Man tycker man går och
lägger sig i tid när man ska upp tidigt
för att jobba, men det tar fan drygt en
halvtimme, timme innan man somnar.
Då är man sjukt trött på morgonen.
Är jag ledig känns det inte som om
jag har någon anlednig att kliva upp
före 12. Då finns älskling på msn i en
halvtimme. Det är en av höjdpunkterna
på dagen när han är och jobbar. Och
självklart på kvällen när han har slutat
för dagen:)
Nu måste jag skynda mig iväg till jobbet.
Blir till att vara hemma ikväll. Är sjukt
jävla trött och har sjukt jävla ont
i magen. Och inga värktabletter har jag:(
Älskar dig Fredrik!
Hörs när jag har slutat:)
Massa kyssar till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0