Det här fick jag av älskling igår kväll:)

Ville bara tala om för dig hur mycket jag älskar dig.
Har legat nu hela kvällen i soffan och tänk på hur lycklig jag verkligen är.
Kan inte förstå hur jag kunde ha en sån otrolig chans hitta en sån underbar flicka som dig. Du gör mig så glad att jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Du fyller mitt liv med så mycket lycka och kärlek, hopp och glädje om framtiden.
Längtar tills jag åter igen får hålla dig i mina famn hela nätterna och bara känna din värme och din närhet.
Älskar verkligen allt med dig gumman.
Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma om vårat långa och lyckliga liv tillsammans, om barn, hus och massa kärlek.
Vill aldrig lämna din sida. Vill bli gammal med dig.

Hoppas du har haft en trevlig och otroligt underbar kväll.
Hundra tusen miljoners kyssar till dig mitt underbara hjärta.
Älskar dig så otroligt mycket.

Mitt hjärta slår endast för dig gumman.
Nu och för evigt.

Kyssar från din Fredrik för evigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0