Fy fan alltså!

Fy faaaaan vilken natt!
Jag var skit trött igår kväll och låg i soffan tills
jag inte kunde hålla upp ögonen, så då gick jag
och la mig i sängen. Men jag låg bara och vred och
vände på mig i flera timmar. Sen när jag väl somna
till så drömde jag att jag fick panik och ramla ner
på golvet och då slet någon tag i benet och drog mig
längs hela sovrummet. Jag försökte skrika men det
gick inte. Innan jag fick upp ögonen så såg jag en bild
på djävulen. Då slog jag upp ögonen och vågade knappt
somna om. Men så fort jag blundade så såg jag den där
bilden. Jag somnade inte till ordentligt förän vid 6 i morse.
Men då drömde jag massa mardrömmar om Fredrik i stället:(
Så min natt har varit ett rent jävla helvete!
Vill att fredrik ska komma hem NU! Vill inte vara ensam här!
Saknar honom så jävla mycket! Hoppas jag får prata med
honom innan jag går ner på stan. Han har snart lunch så
jag hoppas att hans internet funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0