Längesen nu...

Var ett tag sen jag skrev nu. Har inte haft tid.
Och datorn cpar sig! Får inte till texten som jag vill.
Så det får bli så här. Har haft underbara dagar med
Fredrik och barnen! Hade en jätte mysig kväll med
Fredrik när han kom hem i torsdags:) Fast alla dagar
med honom är helt underbara. Men det blir inte så
mycket mys när barnen är här. Sötnosarna kom
i fredags morse och de har växt som bara den.
Har shoppat massa nya kläder till de. Har varit ute
så mycket vi har kunnat i det fina vädret. Och jag
har jobbat fredag kväll och igår på dagen, det har
gått hur bra som helst, fast det känns ju i handen
när dagen är slut:P I morgon ska barnen hem vet
inte när vi ska ha de igen? Massa tjafs med deras
mamma som vanligt.
Nu blir det massa bus med prinsarna och sen måste
vi börja med middagen till mig och Fredrik:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0