Var ett tag sen nu...

Har inte haft orken eller tiden att skriva
sen Fredrik kom hem. Har haft fullt upp.
Inte för att vi har gjort något särskillt, vi
har mest varit hemma och bara varit. Det
behövs kan jag säga. I morgon har han redan
varit hemma i två veckor, då är det bara två
veckor kvar tills han åker igen. Och som det
ser ut så får han mönstra på i Tyskland:(
En dag mindre till oss:( Vi får ta vara på
den tiden vi har med varandra, och det gör vi
kan jag säga:) Har inte jobbat så mycket sen
han kom hem, men det spelar ingen roll
känner jag. Har inte varit sugen alls på att jobba.
Och jag har knappt jobbat de senaste två månaderna.
Känner mig så less på jobbet. Och det är så mycket
förändringar så man vill bara spy på allt.
Vi hade Fredriks barn från i onsdags tills i söndags.
Var jätte roligt att få träffa de små. Synd bara att
de ska vakna så otroligt tidigt, fast de är ju bara barn.
Men 5, 5.30 är fan inte okej! De är ju jätte trötta vid den
tiden, men ändå ska de envisas att kliva upp.
Men de är så sööööta. De kommer i morgon igen och
stannar till lördag eftermiddag. Skulle egentligen bara ha de
tills på fredag. Men vi ska på 2 års kalas på lördag hos Clara.
Hon fyller 2 idag:) Stora tjejen. Kan inte fatta att hon
redan är 2. De växer så otroligt fort de små.
Längtar så mycket tills man har en liten själv:)
Man blir bra sugen när alla ens kompisar har barn.
Finns inge bättre än barn, de är så otroligt underbra.
Får se när det blir.

Ne nu ska jag ladda krafterna till att laga middag.
Hemmagjorda köttbullar och hemmagjord potatismos.
MUMMMS:):)

Kommentarer
Postat av: M

Förlåt men vad du verkar klaga på att barnen vaknar tidigt hela tiden. Barn gör det, bara att vänja sig.

2010-11-14 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0