Från min älskling till mig <3

Varje dag som går då jag har dig vid min sida är en underbar dag oavsett motgångar eller väder.
Varje morgon jag vaknar med dig vid min sida är underbar dag oavsett
tid på dygnet eller sovplats.
Så länge jag vet att jag har dig så klarar jag allt här i livet.
Varje kyss från dig värmer mitt hjärta.
För varje kyss från dig så pirrar det i min kropp som om det vore våran första kyss. Att få hålla om dig och känna din kroppsvärme och dina andetag är rena himmelriket för mig. Att få känna din doft fyller mig mig så mycket glädje och kärlek varje gång.
Var gång jag ser ditt leende så fylls mitt liv med hopp om ett underbar liv tillsammans. Visst har jag tidigare i mitt liv känt lycka och glädje men har aldrig nånsin varit så glad och lycklig som jag gör nu när jag vet att jag har dig. Den dagen då vi gifte oss var som en himmelsk dröm som slog igenom för mig. Den lycka jag kände då går verkligen inte att beskriva. Du har gjort mig hel igen. Du har lagat min trasiga kropp med din kärlek och din omtänksamhet. Att få känna att du bryr dig om mig så här otroligt mycket är så otroligt magiskt. Du gör mig till den man jag alltid har velat varit.
Är så glad att vi kommer leva tillsammans resten av våra liv.
Jag älskar verkligen dig så otroligt mycket Josephin Bylund.
Igår, Idag och för evigt.
Tusen kyssar från din Fredrik för evigt.

Kommentarer
Postat av: Din Man <3

Älskar dig så otroligt mycket gumman min. <3

2010-10-18 @ 06:51:58
URL: http://sparven.blogg.se/
Postat av: My Sjöberg

Åh va härligt och se att du är så lycklig:)Finns inge bättre att älska och BLI älskad. Kram My

2010-10-20 @ 12:41:12
URL: http://mylilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0