Letar böcker...

Har suttit och sökt lite på endometrios som jag har.
Har hittat jätte bra böcker som kan vara jätte intressant
att läsa om. Tex att man ska byta kost så man kan må
bättre, man får veta vad andra går igenom, vad det innebär
och massa annat. Men nu är det så att ALLA böcker är på
engelska. Finns det inte en enda bok på svenska?
För det lär inte finnas någon dietist (vet inte om jag stava rätt)
i Härnösand/Sundsvall som vet mycket om just endometrios
och vad man behöver för kost.
Men det är väl värt ett försök kanske. Får sätta igång och maila
och höra mig för.
Blev säkert massa stavfel, men man är väl inte mer än mäsklig.
Så jag struntar i det och hoppas ingen bryr sig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0