Torsdag imorn:)

Äntligen är det torsdag imorn.
Och det är den bästa torsdagen på hela månaden.
Min älskade man kommer hem imorn.
Ska bli så jävla underbart!

Har jobbat andra dagen idag, det går helt okej.
Det känns när man gör vissa rörelser, men det är
bara att kämpa på. Har min älskling i mina
tankar hela tiden så det håller mig uppe.

De senaste dagarna har jag fått så otroligt fina
kärleksmail av min man. Blir ju alldeles tårögd varje
gång jag läser de (glädjetårar). Han är så jävla
underbar. Jag känner mig verkligen så otroligt
älskad. Och jag älskar honom lika mycket, men
han är bättre på att skriva sånt än vad jag är:P
Älskar att få sånt:D Thihi...det gör min dag!

Ne nu blir det sängen så det blir torsdag någon gång!!!:D

Jag älskar dig Fredrik!!!
PUSS på dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0