18/9-2010, den bästa dagen i mitt liv!

Lördagen den 18/9 vart det äntligen vi.
Sov knappt något alls natten mot lördagen.
Vi sov på varsitt håll. Var inte speciellt nervös.
Maria kom vid 11 och fixade min frisyr, det vart
så otroligt vackert. Sen när Sofia skulle börja sminka
mig upptäckte jag vad klockan var. Då var det bara
två timmar kvar. Då kom nerverna. Men bara positiva
nerver. Anlände till Villa Fridhem 14.30. Tänkte vara
där i tid så jag hann röka några cigg för att lugna
nerverna och andas ut lite. Det var så pirrigt!
När det klockan slog 15.00 så började Jarmo spela
och Anna & Johan gick ut, jag stod och väntade på
att jag skulle börja gå. När jag kommer ut på trappen
så lyser solen, det hade regnat hela förmiddagen
och skulle egentligen göra det hela dagen. Det var som
en dröm som blev sann. Mina ben skakade hela vägen
fram till altaret. När jag väl kom fram och Fredrik tog min hand
och tittade mig i ögonen så kände jag att wooow det här är
verkligen sant, vi ska verkligen gifta oss. en sådan lycka
har jag aldrig känt. Vigseln var så otroligt vacker och
perfekt. Middag vart oxå helt perfekt. Alla kom överrens
med alla. Allt klickade så perfekt. Kan inte tacka alla nog
för allt ni har gjort för oss och för att ni var med och
gjorde våran dag så otroligt underbar och perfekt.
TUSEN TACK ALLA NI!
Nu är vi äntligen Herr & Fru Bylund <3

På lördag natt åkte jag och fredrik till Höga kusten hotellet.
Vi stannade där till måndag förmiddag. Vi badade bubbelpool,
åt och drack massa gott och vi hade det så otroligt mysigt.

Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt och myst massvis.
Min kära make har åkt och jobbat nu och kommer hem om 4 veckor.
Skulle egentligen åkt med han en vecka nu. Men det gick inte med
tanke på att jag ska opereras nästa torsdag. Så förhoppningsvis
kan jag åka med om 2 veckor:)


Kommentarer
Postat av: Tina Källman

Skönt att ni blev nöjda med allt =)

2010-09-27 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0