2 veckor kvar <3

Min älskling kom hem i torsdags kväll,
vi hade en för jävla mysig kväll och en
för jävla mysig morgon igår. Vaknade jävligt
tidigt dock. Jag trodde klockan var halv nio
så jag väckte Fredrik. Men upptäckte att klockan
bara var halv sju. Vi som hade tänkt att sova
länge. Men det gjorde inte så mycket.
Vi fick jätte mycket gjort igår. Gick ner på stan
och gjorde massa ärenden. Gick på banken
och öppnade ett sparkonto till bröllopsresan,
handlade lite saker till bröllopet, röstade,
hälsade på Fredriks mamma och sa vilka
dagar vi kan träffa han som ska spela på
vårat bröllop, åt en god lunch på stan.
Och så shoppade jag lite kläder:P
Har bokat tid så jag kan sy upp min
klänning, det blir tisdag:) Allt börjar
äntligen bli klart. Känns så jävla skönt!

Just nu håller vi på att fixa och dona här hemma
inför kvällens festligheter:) Ska bli jävligt kul!!!!

Det kommer bli tre helt underbara veckor med min
älskling. Vi är barnfria de här veckorna. Har
så otroligt mycket att göra. Saknar de små
trollen men vi får träffa de nästa gång Fredrik
är hemma i stället.
Vi behöver verkligen de här veckorna för oss själva.
Blir inte många lugna sekunder.
Men de kommer vara så jävla underbara
de här veckorna. Han är ju bara hemma
i tre veckor. Sen får jag se när jag kan åka
med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0