Äkta kärlek!

Det är inte många som får uppleva äkta kärlek
och det tycker jag är jävligt synd.
För det är bland det bästa som finns.
Jag är så otroligt glad över att jag har hittat min
stora kärlek och att vi ska spendera livet tillsammans.
När han inte är hemma känns det så himla tomt, jag
känner mig tom. Jag är inte mig själv utan honom.
När han kommer hem skiner jag upp som en sol
och blir så otroligt glad.
Ni tycker säkert att det är skit fjantigt att jag sitter
och skriver om äkta kärlek. Men är man kär och älskar någon
väldigt mycket så vill man berätta för hela världen hur man känner.
Jag är så jävla lycklig att det äntligen är du och jag Fredrik.

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET fREDRIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0