Ingen bra dag!

Kommer nog bli en sömnlös natt igen.
Idag är det ingen bra dag. Har känt hela
dagen att jag bara vill hem och lägga mig
i sängen och sova i flera dagar. Är så
jävla nervös om vad som kommer hända och
ske på torsdag på sjukhuset. Önskar att Fredrik
var hemma. Saknar honom så jävla mycket.
Känner mig så jävla depp idag!!
Jag hoppas att allt går bra på torsdag och
att det kommer bli bättre efteråt.
Efter det börjar livet på riktigt, får jag hoppas.
Då får jag svar på alla frågor. Min hjärna går verkligen
på högvarv just nu.
Vill ha dig hemma nu så du kunde hålla om mig
och säga att allt kommer bli bra.
Det är så jobbigt att vara ifrån varandra så länge.

ÄLSKAR DIG FREDRIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0