Lite uppdatering...

Vart lite överraskad förra lördagen kan jag säga.
Satt här hemma med Fredrik och väntade på
att Emma skulle blli klar så vi kunde gå ner på
stan. Men helt plötsligt när vi satt i köket så
öppnades ytterdörren och in kommer Emma
och Anna utklädda. Då var det dax för min möhippa.
Hahahaha! De satte ögonbindel och drog med mig ut.
Fick göra lite övningar på vägen dit vi skulle.
Kom hem till Anna och där tog de av mig ögonbindeln
och där stod Maria med bebis, Anna, Siméla, Sofia.
Haha jag trodde att det bara var Emma och Anna.
Vart väldigt överraskad kan jag säga. Fick en öl medans
de klädde ut mig. Sen gick vi ner på stan. Fick lite uppdrag
som jag skulle göra. Var jävligt roligt. Sen kom Tina
helt plötsligt. Vart en lunch på stan, men jag tror inte
det var någon som var nöjd, men det gjorde inget.
Var mycket trevligt iaf. Sen gick vi hem till Anna igen
och jag fick en ny utklädnad. Hello jävla kitty! Haha
fy faaan!!! Senare på kvällen kom Linda, Lisa, Emelie, Sandra och Marina.
Då vart det massa lekar. Hade så otroligt jävla kul.
Var bara de bästa med:) Vart lite väl full på slutet så jag
kom aldrig ner på krogen. Men fy fan vilken jävla rolig dag.
Tack snälla alla underbara vänner för att ni gjorde min
dag till en oförglömlig dag och den roligaste på väldigt länge.
Massa kramar till er!!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ju bra de så det inte vart en skit dag iaf.. hahaha

2010-09-15 @ 11:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0