Sista natten hemma på ett par dagar.

Ska snart krypa ner under täcket och sova.
Hatar att sova ensam, men jag sover hellre
ensam hemma än borta. Har inget emot att sova
hos min mamma men jag tycker bara om att
helre sova hemma. Men jag är som sagt tvungen,
med tanke på att vi ska åka runt galv 6, 6 på torsdag
morgon. Kommer nog inte bli många timmars sömn.
Börjar bli ganska så nervös. Tycker synd om min mamma
som ska följa med. Är jätte tacksam att hon ska följa med
men med tanke på att jag inte får äta nåt efter tolv på onsdag natt
och jag kommer nog inte få röka när jag är på sjukhuset så mitt
humör kommer inte att vara på topp direkt.
Önskar verkligen att Fredrik var hemma så han kunde följa med.
Men han måste ju jobba. Jag kräver inte direkt att han ska komma
hem. Jag älskar honom lika mycket för det!:):):)
Jag vet att han hade jätte gärna följt med mig.
Ne sova kanske, börjar ju 7 imorn.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0