Till dig min älskade! <3

När jag kom fram till dig på våran bröllopsdag
och våra blickar möttes så värmde det i hela
min kropp och själ. Jag kommer älska dig resten
av mitt liv. Min kärlek till dig växer för varje
dag som går. Utan dig skulle inte jag vara den
jag är idag. Du gör mig så stark och lycklig.
Du finns alltid där för mig, oavsett om du är hemma
eller är på jobbet. Allt känns som en dröm.
Jag kan inte förstå att det är du & jag för evigt nu.
Den 18/9 är den bästa dagen i mitt liv.
Jag kan inte förklara med ord hur lycklig du
gör mig. Du betyder allt för mig älskling.
Det går inte en sekund utan att jag har dig
i mina tankar. Jag längtar tills jag åter igen
får kyssa dina underbara läppar och få hålla om dig.
Finns inget bättre än att få somna och vakna upp bredvid
dig. Jag kommer aldrig glömma dagen då vi äntligen
sa JA till varandra. Idag har vi varit gifta i en vecka,
den bästa veckan!

Jag älskar dig Lars Fredrik Bylund nu och för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0